Juligt värre

Igår gjorde jag ett försök till att göra saffranskola. Pilligt var de och grymt fula blev dom, haha! Johan tykte inte att dom vart så värst goda, jag kan inte bestämma mig, men saffran är ju alltid gott. Sedan blev de julskinka och den gick hem iaf. Ojuliga Johan vs. juliga Emelie 1-1

Nu ska jag väl våga mig på att göra knäck också. Har bara Sunes jul i huvudet när jag tänker på att koka knäck, allt kommer gå galet fel och Johan kommer bli jätte jätte lång!


Slutligen, inspirerad av Elin, så slänger jag upp bilderna på årets julklappar :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fina julklappar!

2011-12-22 @ 10:30:43
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ååahh!!....så himla fina paket!

2011-12-22 @ 10:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0