Blöta-näbben

Haha, galet!


Planen.
Torsdag, jag och Frida åker in till Sala och hälsar på och har de trevligt.
Fredag, jag och Frida drar till stallet kollar på sommartävlingarna och njuter av tiden bland hästarna. Åker tillbaka hem till Uppsala på kvällen, städar packar och tvättar om de skulle behövas.
Lördag, eftersom att jag känner mig själv så är jag inte klar med varken städning eller packning, så detta får jag roa mig med ävan denna dag.
Södag, åker med Sofia till Östhammar och laddar inför den långa nattliga resan till Gotland!!

Resultatet.
Torsdag, galet
Fredag, galet
Lördag, galet
Söndag, galet. Klockan är halv åtta och jag är långt ifrån klar med min packning, tur att vi ska åka mitt i natten.

Slutsatsen.
De blir verkligen inte alltid som man tänkt sig. Men de behöver inte alltid betyda att de blir dåligt för de.

En bild säger mer än tusen ord, dessa bilder berättar långt ifrån allt helgen bjöd på.




Jimi: "Hi's the bos, the bosman"
Frida: "Aaha, the busman. The busdriver!!"

Nu tänker man till och med på engelska, men va försiktig med de, ifall dom kan läsa tankar ;)

Kommentarer
Postat av: Fridan

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!

2008-08-10 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0