Good Luck Chuck

Har någon sett filmen Good Luck Chuck?
Den handlar om en kille som har någon slags "förbannelse" över sig. Han är killen före den rätta. Killen efter man vart med honom är den rätta, den stora kärleken, sin andra hälft, mannen i ens liv, ni fattar vad jag menar..
Hursomhelst, de jag ville komma fram till är att de är exakt så mitt liv är! Nu är jag inte tjejen som haft sex med snubben och nu inväntar nästa, den rätta! Nej jag är killen... Killar hittar den rätta efter mig, eller okej jag vet ju inte om de är den "rätta", men de är någon som de blir seriöst med...

Men filmen slutar ju vilketfall lyckligt så de kanske släpper för mig med så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0