Inte långt kvar på semestern nu..

Nu så har jag vilket fall äntligen fått mitt schema för september. Kan ju lova att jag inte kommer vara den piggaste på måndag kanske. Flyget går 20.20 från Liverpool på söndan, landar 23.40 på skavsta. Men därifrån tar vi oss inte förrän 6, blir till att sova på en parkbänk.. Är åter hemma i Uppsala till 8, och Emelie börjar jobba kl. 10. Äsch då, de är de värt!

Sen att schemat är lika rättvist som vanligt är de väl ingen som blir förvånad över. Fick hela två öppningar denna månad! Vet ju varför och jag blir bara så jävla less..!!
Och lönen är ju självklart fel också. Fan! Måste jag ringa Chrille och snacka om de, vill inte, vill inte behöva hålla på en med en massa jobb tjaffs nu, har ju semester! Kan jag inte bara få ha de! Kan dom bara inte lära sig sina jobb så slipper de bli fel.. Suck, ännu mer less.. Vill inte börja jobba igen.. Jag vill inte göra någonting, vill bara vara ledig. Hur blir man de? Skylla på att vänstertrafiken förvirrat en och bli överkörd av en bil i England, sjukskriven.

Nej, jag ska sluta vara en sån bitterfitta nu, än så är jag ju ledig över en vecka till.

Har väl inte de bästa flytet för tillfället. Batteriet till dosan för min internetbank är slut, så jag kommer inte in så att jag kan föraöver pengar till mitt kort, som för tillfället är väldigt tomt. Jag kan inte köpa ett nytt batteri till dosan häller, eftersom att jag inte kommer åt pengarna utan dosan. Och måste säkert åka till Heby för att få en ny dosa, banker ska ju alltid krångla till de så mycke, och till Heby kommer jag ju inte utan pengar.. Haha, får fixa allt sånt när jag kommer hem igen. Får panta burkar så länge så jag har nått att äta.

Jaha, vad ska man göra med denna dagen då. Har vart uppe sedan 6, ett försök till att vända tillbaka dygnet lite, så nu kan jag inte sitta stilla längre för då kommer jag garanterat somna. Kolla om de finns någon tvättid ledig så kan jag ju roa mig med de ett tag tills Frida slutat. Så kan jag leka med henne sen!

Skål kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0