Manchester

Nu har vi nog strulat klart med allt. Nu är nog allt bokat rätt och nu är de bara att invänta södag så kan vi dra sen. Gud va de ska bli skoj! Nu kommer de bli England en hel vecka, och vi har inte åkt dit för att sitta stilla, nej vi ska ut på äventyr!

Och inte nog med att jag längtar till söndag så längtar ja massor till lördag med. För på lördag drar jag till Linköping och träffar Lars!! Kan inte fatta att dagen snart är här, var sjukt länge sedan som biljetten inköptes. Wiiiee!! Villket underbart "sommarlov" jag har! Är ute på vift hela tiden, inte många dagar tillbringade hemma i Uppsala. Ska bli skönt att få tillbringa några nätter i min underbara säng, men de gäller ju att passa på är man äntligen har lite ledigt.


På Gotland ska jag bo i min lilla vita stuga intill havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0