Problem..

Oj vad man kan grubbla på en massa konstiga och helt onödiga saker emellanåt.
Försöker komma på vad man ska ha med sig till England, ja menar när man åker på semester i vanliga fall så är de ju för att sola och bada. Då är de ju inte så svårt att packa direkt. Men nu är de ju ingen solsemester vi ska på.. Så nu har jag provat nästan hela min garderob och kommit fram till att de är nog dax att hitta den där miljonären snart. En uppdatering är på sin plats då jag bara slänger av mig plagg efter plagg..
Och maten ska ja inte prata om, vad äter man för konstiga saker i England..? Haha
De finns miljoner barn som svälter ihjäl och jag gnäller över att jag inte vet vad jag ska packa med mig på min semester. Skärpning Emelie!

Nej nu är de slut på klädprovandet, nu ska jag bege mig ut på promenad istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0