Semestern är här, äntligen!

Nu har man stämplat ut på semester, see you all in september!!!

Engelsmännen är tillbaka i Sverige och har till o med de dumpat Sala för en kväll och ska se vad Uppsala bjuder på. Störtsköna snubbar dom där!

Hela kvällen börjar så bra som den bara kan, trots att jag och Frida är lite trista och inte kom på nå roligare å äta än tacos. Men maten va god och vi hade skoj =) Kvällen går vidare och vi tar vårt pick å pack och drar oss mot bj. Här träffar vi på engelsmännen och bara softar och har de så trevligt. Oj vad man kan snacka när man är full.. Hoppas dom fattade nått av vad ja sa. Haha!

Sen händer de nått....
Jag gråter och gråter, ringer Eva men får inte fram ett ljud.. Jag är förtvivlad, förvirrad, upprörd, rädd och sjukt orolig. De enda jag får fram är tårar, de enda jag gör är att gråta. Du betyder så enormt mycket och i mina ögon är du världens bästa.

Hur mår jag idag? Mer än att jag är sjukt trött efter inte många timmars sömn inatt, så vet jag inte riktigt hur ja ska må. Fortfarande förtvivlad, förvirrad, upprörd, rädd och sjukt orolig... Men de finns dom som har de värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0