Störtskön!

Bästa filmen på femman idag. Vilket fall en av dom bästa. Missade början dock eftersom att jag självklart jobbade över en timme. Men imorron har jag inte tid och jobba över! För imorron ska semestern firas! Ett jävla pass kvar bara. Sen blir de fyra veckor ledigt! Gud ja va så trött så trött idag, började dagen med att vara på super humör, bara smilade hela tiden. Sen vände de och ja vart så jävla grinig, haha!! En riktig bitterfitta! Bara gick runt å muttrade en massa.
Vår allas kära Åsa kan ju bara göra dagen bättre, igår började hon grina över att de var smutsigt i matsalen och hon va tvungen å pressa sopor. Idag var de indianer som höll på att driva henne till vansinne, eller dom gjorde de. Dom hade tydligen så hög volym på sin musik att de slog lock för öronen på henne. De lät ju ända in i matsalen!!! Och hon har ringt till polisen men dom verkar ju inte bry sig. De är ju förfärligt!!
Hon kommer vilket fall till mig och gnäller å gnäller, hon måste springa till apoteket å köpa öronproppar. Jag dum å grinig som ja va då börjar jag med att säga "du kan ju inte lämna matsalen nu, mitt i lunchrushen". Då vart de sprutt på tanten! Hon pratade i ultraspid och i ultra ultra höga toner.. Iiih, nu hade jag med behövt öronproppar..!! Kunde inte göra annat än att låta henne springa iväg.
Sen kom hon tillbaka nöjdare än någonsin. Vi som jobbat med Åsa vet hur hon blir när hon kommit på en så smart ide, så va hon nu, och alla, verkligen alla fick veta hennes smarta ide! Haha, nu ville ju dom i köket springa iväg å köpa öronproppar dom med, så dom slapp höra BOP:en hela tiden. =)
Nu blev ja äntligen på lite bättre humör. Eller vart väl så övertrött så att skrattade åt allt!


Haha, så härlig film de är! Bland mina toppfavorier! Trist att jag misasde början, fast har de ju iof på datorn så kan u se den när ja vill =)

Börjar bli sjukt stel i nacken igen.. Hoppas att jag bara sovit konstigt. Ska hursomhelst sova nu.. Så jag orkar med morrondagen, vad nu den kommer bjuda på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0