Vikken dag..

Vikken dag. En sån där härlig Flida & Ämli dag!
Dagen började lagom segt, kan faktiskt inte komma på vad jag gjorde.. Haha! Tillslut så slutade min käresta och de var dax för vår numera gemensamma lunch. Efter mycke gående fram å tillbaka så hamnade vi tillslut på Unico,  mycket gott.
Mätta och belåtna började vi våra ärenden som egentlgen bara var att skaffa en sån kontakt så vi kan ladda mobilen i England och växla pengar. Slutade väl med lite mer påsar med hem.
Hittade snyggaste jackan, mycket stolt över den! Billig var den med! Tummen upp!

Okej, jag försökte, gjorde verkligen de. Men nu gick de inte längre.. Efter att ha stått i alla dessa provrum och provat kläder, oh hej o hå! Insåg att jag verkligen måste göra nått åt mitt hår!! Och nu är de gjort. Nu är de inte bara blont längre.
Om de vart bra? De vågar jag inte uttala mig om, blir så mycke förväntingar då =) Så ingen bild. Frida, du får se på söndag. Dagen vi väntat på, dagen som vi packar till nu mitt i natten när alla andra sover, fast de är ju freda så kanske inte så många som sover ändå.. =)

Ååh va roligt de kommer bli dom närmaste dagarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0