Gomorron!

Nu sitter jag här i Sala. FF oss Anders. Ska man hitta på för skoj då. Hoppa i sängen kanske, de är ju nått som man måste göra när man har FF. Eller åka på dörrar som vi gjorde när vi va små. Handtagen på Anders dörrar ser skönare ut att stå på än dom som vi hade på spadvägen. Vi hade lite hyss för oss när vi va små, vilket kanske inte är så konstigt. Ett barn med fantasi kan ju hitta på rätt så mycke, tänk då vår lilla familj. =)


Nu sitter jag vilket fall och planerar min dag och stör mig på detta tangentbord som säkert har fått druckit både de ena å de andra verkar de som. Nästan värre än Glenns. Tur att jag ska till Uppsala idag och hämta min dator. Och så ska jag köpa mig lite nytt garn så jag kan sticka lite mer. Och hämta Emanuels mobil i Gränby. Tror inte att de va nå mer.. Jo just de ja, måste till apoteket med. Sen ta mig tillbaka till Sala igen, med en mellanlandning i Heby.

Kanske lika bra att börja så att jag inte springer in i nån Mats hemma oss Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0