Hej dagboken!

Nu har jag inte skrivit här på väldigt länge känner jag. Och känner tyvärr att detta inlägg inte kommer vara de roligaste då mitt lilla liv för tillfället är helt upp o ner och jag kan inte lyckas se någon lösning i sikte.

Jag är nu inte bara arbetslös utan även bostadslös. Flytten till England ser ut att dröjja, hur länge har jag absolut ingen aning om och de gör att jag inte mår mitt bästa för tillfället. Att bara låta dagarna gå utan att se nå ljus eller nån framtid skrämmer mig ganska mycke.
Känns sjukt jobbigt när folk ser mig som en svikare, en som bara ger upp. Jag ger inte upp, jag bara ifrågasätter så att jag kanske kan se en lösning... Men fel av mig.

Att sova går väl sådär, sitter uppe tills jag däckar, vilket blir väldigt sent. Vaknar miljoner gånger. Att äta får mig bara att må illa.

Snälla snälla, ge mig min positivitet tillbaka!

Nästa inlägg kommer vara lite gladare, jag lovar. Jag var ju ändå i England och busade hela helgen =)

Kommentarer
Postat av: Joel Julle Karlsson

Du ska få en ballong av mig .. då kan man ju inte känna sig nere.

=)

2008-12-03 @ 20:51:13
URL: http://julle-zone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0