Huddunge

I morse blev jag väckt vid 8 som alla andra dagar när jag har vart i Huddunge. Fast Alf är så liten kan han föra ganska mycke oljud. Imorse försökte han krypa in under dörren. Något sällskapssjuk katt =)
Men imorse kan jag inte skylla allt på Alf. De fina kalla vintervädret håller på att försvinna. Plusgrader, vilket leder till att all snö som ligget på taket så fint glider ner i fina stora block. Kan man få en spännande överraskning när man öppnar dörren.

Idag har jag vilket fall sökt lite jobb, och jag kommer få ett. Lika bra att intala sig de så känns de lite bättre =)

Ikväll ska jag vilket fall ta mig till Uppsala och träffa den bästa Frida som jag vart så grymt elak emot.... Imorron fyller hon år och sticker iväg till Manchester för att  mysa med sin pojkvän ;)

Ska jag passa på och köpa klart alla julklappar med, måste jag bara klura ut vad alla ska få.. De är de svåra..


Ett till litet Grattis till Elin
Hon blev vilket glad för mössan, de va kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0