Kom inte på någon bra rubrik

Hejhej dagboken.
Här skriver man inte så ofta längre, de kan ju ha att gör med att de inte händer så mycke i min värld som är så roligt att berätta om.
Så vad har hänt dom senaste dagarna då.
De har varit julafton, alltid lika roligt och jag längtar redan till nästa år, vart än i världen jag är så ska jag se till å vara hemma i Sverige över julen.



Emanuel, Evelina, Emelie, Elin och Mattias, bara en Malin som saknas.
Mattias borde bli mörkhårig så har vi nästan alla samma hårfärg.
Men vi har luggen åt samma håll allehopa vilket fall -->



Nästa som händer blir nyår. Har egentligen bara lust att bojkotta alltihopa. Helst av allt bara vara själv. Tror att de va nån som ville att jag skulle fara över till Manchester, fast de tror jag inte riktigt på längre så dit kommer jag inte fara.
Evelina vill att jag ska fara till sthlm och fira med henne, fast hon vet ju inte vad hon ska göra, hon vet ju bara vad hon ska ha på sig =)
Sen påminde Eva mig att vi bestämt att vi skulle fira nyår tillsammans, jag trodde de va avbokat eftersom att jag inte har lägenheten med takterassen och för att jag egentligen skulle bo i England just nu. Hon har nu planerat en trerätters midda hos Bella Bob, så trots att jag ville vara själv och inte alls har någon lust att vara social över huvudtaget så kan jag ju inte tacka nej till de. Och ju mer jag tänker på de desto roligare tycker jag att de kommer bli. De kommer bli ett riktigt lyckat nyår! Ska bli skönt att få tänka på nått annat för en stund. =)

Just nu har jag bara sånt dåligt samvete och vill helst dränka mig i handfatet. De här lär jag väl få höra ett tag med.. Att jag alltid lyckas.. Blir så less på mig själv.
Fryser som om jag ramlat ner i en isvak, har bara tagit en dusch. Jag blir ju aldrig varm igen efter att jag har duschat..



Kommentarer
Postat av: EvE

Du, älsklingen, tänk på att det är tredje gången du jag o bella-bob firar nyår tillsammans, så nu är det tradition och då måste det fanimig bli supermys och massa skoj! :D För att förhöja myset ytterligare så kan ju du få komma hit tidigt imorgon o baka med mig o lillasyster. smågottisar o kladdkakka ska presteras fram med våra omåttliga talanger:P Jag ringer imorgon o väcker, eller så hämtar jag dig direkt från sängen :D

2008-12-30 @ 19:51:53
Postat av: EvE

Du, älsklingen, tänk på att det är tredje gången du jag o bella-bob firar nyår tillsammans, så nu är det tradition och då måste det fanimig bli supermys och massa skoj! :D För att förhöja myset ytterligare så kan ju du få komma hit tidigt imorgon o baka med mig o lillasyster. smågottisar o kladdkakka ska presteras fram med våra omåttliga talanger:P Jag ringer imorgon o väcker, eller så hämtar jag dig direkt från sängen :D

2008-12-30 @ 19:52:18
Postat av: EvE

Du, älsklingen, tänk på att det är tredje gången du jag o bella-bob firar nyår tillsammans, så nu är det tradition och då måste det fanimig bli supermys och massa skoj! :D För att förhöja myset ytterligare så kan ju du få komma hit tidigt imorgon o baka med mig o lillasyster. smågottisar o kladdkakka ska presteras fram med våra omåttliga talanger:P Jag ringer imorgon o väcker, eller så hämtar jag dig direkt från sängen :D

2008-12-30 @ 19:53:13
Postat av: EvE (igen)

Oj vad många det blev!? Jädra dumma sida att krångla. Men alla goda ting är tre sägs det ju :P

2009-01-01 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0