Lite knas ibland

Igår somnade jag med strumpor, pyjamasbyxor, linne, t-shirt, kofta, tjocktröja, sjal, filt och täcke. Skulle nästan kunna tro att jag va i England. Men ikke då, bara helt sjukt fryssen. Måste ha vart fryssen hela natten för jag vaknade inte nån gång, sen mådde jag dock väldigt skumt i morse, men de börjar gå över nu. Jag och Alf har legat i soffan och sovit till High School Musical 2, hur vi kunde somna till den är ju ett stort mysterium som jag försöker lösa.

Emanuel stackarn är ju lite klen. Man behöver bara putta lite på honom så ramlar han=) Haha! Försökte mata den lilla kraken med blodpudding idag. Han lyckades få i sig en hel bit, sen tryckte han in den andra som då tillslut resulterade i att han spottade ut den. Tänk på barnen i Afrika Emanuel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0