Söndag

Drömmer så mycke konstiga saker nu för tiden. Jag vet inte vad som har hänt på riktigt och vad som bara vart en drömm. Så om jag säger nått skumt så vet ni alla varför.

Efter allt detta tjat så har jag nu testar på de där guitar hero på riktigt. Okej, nu är jag fast. Så nu vet jag vad jag kommer spendera min oupptagna tid med. Om jag bara kan förstå hur alla dessa konstiga maskiner fungerar.

Imorron släpps Hultsfred älskar Winnerbäck biljetterna.. Ååh vad jag vill ha en sån. Finns ju inte så många av dom så dom lär ju ta slut snabbt, inte direkt så att man kan vänta nåra veckor och köpa en senare.

Sen lär jag också bestämma hur jag vill göra under nyår, innan den 9:e. Så jag kan boka en billig resa, nog för att den inte kommer bli så billig som resorna till England brukar bli när boendet är gratis.

Menmen, lite å tänka på.. Nu ska ja spela guitar hero! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0