Älskade åska.

Nu så är äntligen denna månad över!
200 timmar har jag lyckats samla ihop, inte så konstigt att jag är sjukt trött nu... Känns som att jag har jobbar varje dag denna månad.. Nu ska jag bara jobba denna helg med, ovanligt va? kl.18 på lördag så stämpelurar jag ut på semester! 4 veckor bort från allt skit! Underbart!

Oooh, de har åskat idag, gör väl de lite fortfarande. Älskar när de åskar! Då blir jag så glad =) Då vill jag bara vara ute. Konstig? javisst, vad ska man annars vara =) Inte bara jag som vill vara ute när de åskar. När jag knallar hem så står Footish-snyggingen ute i dörren och njuter av åskvädret. Haha, ger honom ett sånt där fåningt léende, hade väl kunnat sagt hej istället. Haha, att jag alltid ska göra bort mig.

Nej nu är de sjukt svårt att hålla ögonen öppna, mina två timmars sömn inatt va kanske inte den bästa.. Haha! Äsch då, smällar man får ta. Nu ska jag hem till Lisa och äta nybakade bullar med mjölk!! Smaskens =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0