Älskar mitt jobb!!

Men vilken rolig dag de vart idag..! Kännt mig så sjukt stressad hela dagen, morronen var värst.. Varorna kom sent.. En massa varor.. Där va mitt styrketräningspass för denna dag..

Så nu har jag ton med varor att plocka in, samtidigt står jag i köket och lagar frukost till hungriga gäster, samtidigt som jag organiserar upp hela köket då allt låg i en hög när jag kom, samtidigt som jag försöker få ett grepp en den nya kampajen som började idag, samtidigt som jag fyller upp hela köket inför dagen, samtidigt som jag gör en uppställning och en timplanering. Och så mitt i allt så kommer den klantiga jävla väktaren för att hämta pengar.. På nått jävla vänster så lyckas han vilket fall smälla sin väska.. Så inte nog med att vi har varor och kartonger i hela jävla backroom, nu är de även bläck överallt! Ska vara glada att de hände innan han tagit våra pegnar, annars så hade ju dom vart förstörda. Han blev så stressad att han inte visste vart hans skulle ta vägen. Irrade runt ett tag och sa en massa konstiga saker, tills han tillslut tog sig ut till bilen för att hämta en annan väska.. Haha, tro de eller ej så av att se honom så stressad så blev jag inte lugnare, kunde inte annat än å skratta åt hur klatig han är.
Sen va de bara allmänt kaos å rörigt överallt, tog ett tag innan de blev någon ordning.. Var fortfarande inte någon kanon ordning när jag lämnade  stället..

Så idag kom jag till jobbet 6 och gick därifrån 18.30, och allt bara för att den där jävla Palle kommer imorgon. Är jag trött nu? Har inte suttit ner tillräckligt länge för att känna av de än. Men fråga igen om 10 minuter så har jag nog somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0