De börjar kännas..

Nu har jag hållt igång hela förmiddagen. Tvättat massor! Plockat undan lite vilket fall, ska snart sätta igång med resten. Tagit en promenad till fyrislund, där var allt kaos! En fritös som börjat brinna. Tycker så synd om dom.. Stackarna har vart uppe hela natten och man märkte att dom va bra trötta nu.. Riktigt övertrötta! Haha!
Knallade hem igen å hängde upp den sista tvätten. Satte mig ner å käkade och nu har jag inte kunnat rest på mig riktigt än. Ögonen börjar gå i kors. Vill bara att klockan ska bli lite mer så jag kan få gå och lägga mig. Kommer somna sittandes så här om jag inte sätter fart och gör någonting igen.

Ska väl kila ner i källaren och hämta de sista av tvätten, och snart slutar Frida jobba med så då får hon hålla mig vaken =)


Kan-Doo är ett lite spännande ställe. De är en Italiensk restaurang. De är ett solarium. De är ett massageställe. De är ett ställe där man kan hålla konferenser, och dom säljer möbler. Någon hade lite svårt att bestämma sig för vilket sorts ställe man skulle driva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0