De va tider de

Kollade runt på en massa gamla bilder som jag har på datorn igår natt när ja inte kunde sova ( ovanligt )

Minns ni denna kvällen tjejer? De va tider de!  =)




Gud va kostigt jag mår idag, helt slut i hela kroppen. Blir kanske bättre efter jag har ätit nått.. Va på väg att gå upp så där sjukt tidigt idag igen, vaknade runt 05.30 och va på väg att gå upp, trots att jag knappt orkade hålla ögonen öppna så tvingade jag mig själv att vara vaken. Sen insåg jag tillslut hur dumt de skulle vara att gå upp redan då, jag ska ju jobba stängning ikväll. Har nog inte hjärnan på rätt sida ån när jag vaknar.
Nej frukost va de ja.

Ha en bra dag!/ emp

Kommentarer
Postat av: Mix

jaaa! det var tider det! jag tycker vi får skärpa till oss o iagf ha en grillkväll eller så allihopa! förresten har jag ett brev från citibank till dig, fick det för ett tag sen och ringde då men det var innan vi blev strandade i skåne i tre veckor så det blev lite bortglömt. hör av dig så ska du få det! puss

2008-07-15 @ 18:50:40
Postat av: EvE

åh! jag saknar.

2008-07-15 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0