el Stockholmo

Denna dag resulterade i en spontan utflykt till Stockholm. Drog till Grönan och spanade in sommarkrysset med min lilla systeryster.Vi har turistat lite, hälsat på Kungen och åkt båt. De va nice! Vi är glada för att smhi hade fel angående vädret, jag har njutit sol hela dagen! Nu är jag verkligen jätte jätte trött, somnar nog så fort jag bara lägger mig ner. Sjukt hungri börjar ja bli med, men orka fixa nått å äta så här dax, plus att jag knappt orkar hålla upp ögonen. Laga mat i sömnen tror jag inte att jag är så bra på.
Huvudvärken har inte försvunnit än, kan ju inte säga att de har blitt nå bättre, snarare lite sämre. Har blivit stel i nacken nu under kvällen med.. Kan inte vrida huvet så mycke till vänster och inte häller luta mig mot nått, då jag är rätt öm i bakhuvudet. Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Får sova på saken och se vad morgondagen ger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0