En ledig dag

Så denna dag började tidigt. Vaknade vid sex, sjukt trött, men de va ett jävla liv utanför så somna om kunde jag ju glömma. Valde istället att se sista avsnittet på Robin Hood,
säsong två nästa!

Solen sken så jag kom på den supersmarta idén att jag skulle gå till ica maxi och handla. Var ändå tvungen att ta mig ut till Stenhagen för att lämna nycklarna på donken. Blåst jävel tänker nog många, även jag, haha! Promenaden dit var bara skön, tack till den som uppfann mp3-spelaren. Sen blev de ju så som jag borde kunnat förutsagt, handlade lite lite för mycke, korgen blev tyngre och tyngre. Så promenaden hem va väl inte lika skön. Kom till Flogsta och tänkte nästan ge upp, busshållplatsen såg mycket inbjudande ut. Men ikke! Stadsbussar är för tjockisar :) Så jag lunkade snällt vidare den långa vägen hem. Lite öm i fötterna blev jag, men de har jag all rätt till efter två timmars promenad.



Frida och jag i dimman, där hamnade vi igen i fredags

Frida och jag någon gång i dimman


Träffade på Björn igår. Tydligen så hade jag träffat honom i fredags inne på People. Jens hade tvingat i mig en massa shots, jävla Jens! Haha, inte konstigt att minnet är borta den kvällen. Men jag tror att vi hade en rolig kväll för jag kan inte hålla mig från att skratta när jag tänker tillbaka på den, eller delarna jag minns rättare sagt, eller de som folk har berättat för mig. Så en glad jättefull Emelie hela kvällen. Förrutom när Oskar fick mig att börja gråta, jävla Oskar inte igen! Haha! Men tack för en rolig kväll, den gör vi om, fast med fler minnen eller vad säger du Frida? Tack för cowboyhatten som jag fick från någon nån gång under kvällen. Tack för att jag slapp bakfyllan!! :D

Kommentarer
Postat av: Fridan

Haha! Klart vi kommer minnas lite mer, åtminstonde HALVA kvällen, då kan man ju va nöjd :P

2008-07-15 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0