Fan va jag är bra!!

Oj vad jag har vart duktig idag. Som en riktig liten hemma fru. Tvättat, diskat, lagat mat fler än en gång plus att jag kommer ha matlåda till jobbet imorron. Hoppas bara att jag hinner få någon rast.. Hunnit motionerat lite också. Sen kom jag på den bästa idén! Vad är de bästa man kan göra för att hålla sig vaken?

Möblera om såklart!! Så de har jag gjort nu. Vet inte om jag kan säga att de blev så mycke bättre. De är vilket fall lättare att läsa texten på tv:n nu, och jag har hållt mig vaken. Är lite småplock kvar, men nu får de räcka för idag.

Kan jag inte sova nu så är de något allvarligt fel på mig. Har vart så nära att somna hela dagen.
Såå skönt att äntligen få ligga i sängen! Så här tidigt har jag nog inte lagt mig på evigheter!

Gonatt, gonatt, sov så gott, vakna tort, vi ses imorron. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0