Gomorron!!!

Ja då va man vaken igen! Alltid på språng! Somnade en timme i hängmattan, de va skönt. Men sen blev de kallt så jag la mig i soffan och sov där 2½ timme. Sen ringde Frida, stackarn, alltid ska allt vara så komplicetat.. Lycka till gumman!! =)
Men efter de så blev jag ju pigg igen. De är inte lätt att somna om när de är sånt strålande väder utanför. Så nu har jag gjort mig frukost, leverpastejsmacka och mjölk, smarkens!
Ligger i hänhmattan igen. Tror att detta är mitt nya favorit ställe. Hängmattor är bland de skönaste man kan ligga i.

Måste dra och köpa mjölk om jag ska kunna göra någon tacopaj idag. Har ju snart druckit upp den som jag köpte igår.

Om en vecka jobbar jag mitt sista pass innan semestern!! Gud va ja tjatar om de, men oj så jag längtar!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0