Gomorron!

Gårdagen hade sina ljusa och mörka stunder, men eftersom att jag har lovat Frida att jag ska skriva en glad blogg så tar vi bara upp de ljusa! =)
Jobbet började segt, men när CG väl lämnat stället gick tiden tok fort. Den mannen kan man ju bli galen på. Plötsligt droppar de en fin bild in på min mobil och om jag blev glad då!
"What's wrong Emelie? Why are you smiling?" 
Ja du George, tror de finns fler än jag som kan svara på den.
Hursomhelst så var de ju tisdag igår, och vad gör man på tisdagar? Drar till Snärkers så klart, och så blev de med. För engångs skull så kände jag mig riktigt snabb, ingen som behövde vänta på mig inte. ( Inte som jag vet om vilket fall. ) Kvällen innehöll både de ena å de andra och slutade med efterfest oss Jens. Eller nej, den slutade med picknink på fontänen utanför st: Per. Just jävlar, kom på att jag nog måste hänga upp min jacka på tork...



 

Detta var vilket fall bilden som fick mig på så bra humör. De va visst inte bara jag som va cowboy den kvällen, men de kanske bara var jag som inte minns att jag va cowboy den kvällen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0