Gonatt/morgon

Har precis kommit hem från jobbet. Fy fan va folk kan skita ner..! De tog oss evigheter att städa idag.. Kan ha med att göra att vi inte förstängt så mycke.. Men så här sent har jag nog aldrig kommit från jobbet efter en nattstängning.. Nått som är ännu jobbigare är att jag inte är speciellt trött.. Men jag måste ju försöka sova lite vilket fall innan jag ska vara på jobbet igen kl 18.
I mitt rum börjar de bli galet varmt, de var ju ett tag sedan solen gick upp..


Sen va de någon dryg jävel som ringde till restaurangen massor med gånger, men sa ingenting..  Eller en gång så frågade en snubbe när vi stängde. Men alla andra gånger va de bara tyst. Eller när man svarar så hör man massa ljud i bakgrunden ett litet tag, sen blir de bara tyst.. Tillslut slutade jag svara.. Ska man busringa till någon så kan man väl vilket fall säga någonting, annars är de ju ingen mening. Bara ringa och vara tyst kan ju inte någon tycka är speciellt roligt . =)
Kommer ihåg en busringning för ett bra tag sedan. Hon sa nått liknande
"Hej, jag har beställt den största hamburgaren, kan du komma ut med den till mig? Jag är så tjock så jag vågar inte gå in."

Nej, de här går inte. Gonatt! eller gomorron kanske vanligt folk säger vid den här tiden.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0