Idag är de blod, svett och tårar

Fortfarande på så sjukt bra humör! =)
Vart och handlat mig en jättekasse med mat! Imorron ska jag göra tacopaj, så grymt sugen på de! Eller om jag gör den redan idag kanske, för imorron kommer jag nog inte vara lite pigg på att laga mat..

Björn är borta nu ända tills på tisdag, så nu har jag lägenheten för mig själv. Så skönt, då kan jag springa runt naken hur jag vill, enligt Peter är de ett måste =) En after-work nästa vecka bwt?, de börjar bli dax nu Peter.

Här har jag tillbringat min dag. Glassigt!! Och galet svettigt

Sen så skulle jag vara jätteduktig och göra mig en super super god sallad! Men kniven var lite vass så jag råkade spetsa mitt finger.. Och de kom blooood från Emelie..


Haha, nej jag är inte ledsen. Jag har skurit lök, allt gick så bra i början, glömde helt bort att de va lök jag stod och skar i. Men de gick jag ju minsann, dubbelt upp, känna på sen. Haha!!

Salladen blev hursomhelt jätte god! Pasta, kyckling och massor med rhode island dressing!
Och ett stoort glas mjölk, så klart!

Utsikten är ju inte direkt nått man klagar på. Skulle man klaga på nått så är de väl allt oljud som kullerstensläggarna för just denna dag.


Tummen upp för denna dag! De är så här man laddar för att sedan servera fulla, dryga, hungriga men oftast glada människor natten lång.


Fingret älskling!
Bara för de så kommer jag inte ihåg va de är för reklam..


Avslutar detta inlägg med ytterligare en bild på min härliga utsikt och de härliga sommarvädret som äntligen är här.
Tycker de blir så trist utan bilder, därför blir de rätt många. De här kanske blir mer som en ny bilddagbok istället för en blogg. Nej nu ska jag ut å glassa lite mer i hängmattan å läsa nån bok tror jag, njuta av att de är några timmar kvar innan jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0