I'm singing in the rain..

Vila i frid kära Rainbow ( 1982-2008 ) - Läste precis på aftonbladet att skadorna var för omfattande och att de inte skulle gå att reparera. Så den sista turen är körd. Trist. De va ju en av dom bästa åkattraktionerna på Liseberg. Den har ju alltid funnits där. Hur många gånger har man inte åkt den? Jätte jätte många!! Den är en sån som när man klivit av så säger alla i kör "en gång till!?". Så de blir inge Rainbow på Liseberg i augusti då, om de äns blir nå Liseberg, men jag vill och jag hoppas. Så mycke jag vill göra på min semester, nu när jag äntligen är ledig måste jag ju passa på. De ända som är helt spikat är Gotland med babe och co. De ser jag fram emot! Men jag vill till Göteborg, jag vill på kryssning, jag vill till Heby och kolla på sommartävlingarna, jag vill ut till Huddunge och leka med familjen och jag vill ha sol sol soool! Kan jag få allt de?? Snälla rååå =)

Kommentarer
Postat av: EvE

kryssning till tallin med moi, stig, bob o danne kanske? fler som vill med? -bring em!

2008-07-17 @ 07:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0