Inte som de brukar

Första sommaren på 14 år som jag står utan dom underbara djuren. Första sommaren utan hästarna.. Har inte suttit på en häst sedan december.. De känns.. Dom var en sån stor del av mig, dom var hela mig, och nu är den delen inte kvar längre. Trodde aldrig att denna tiden skulle komma.. Todde inte att jag kunde skrämmas bort från något jag älskar så innerligt..

Min underbara underbaraste underbar! Hi's the love of my life!


Åh, vad jag saknar dig, visste redan att du var en ängel, du behövde inte visa mig..

Blomman, min fina ros, de skär i mig att du är borta för evigt.

Slutsats, de var brustna hjärtans höst förra hösten. Tror till och med att de vart krossat som ett glas som faller från 5:e våningen, miljoner miljoner små bitar.
Vi börjar gå mot höst igen, eller först ska jag ha semester, men årsdagarna ligger nära varandra. Jag är inte på mitt bästa humör alla dagar. Något som lyser upp lite är att jag för fösta gången är ledig under sommartävlingarna. I have to be there!

Kommentarer
Postat av: Fridan

sorgligt! =(

Får tänka att änglarna har de bra på de gröna ängarna!

2008-07-18 @ 20:13:26
Postat av: Mix

:'( ibland saknar jag alla hästar så det gör riktigt ont i hjärtat. klappade på några riktiga raringar nere i skåne. men men en dag blir det nog dags igen- vi kan bli värsta ridande pantar tanterna när vi lir typ 40-deal?

2008-07-19 @ 00:16:35
Postat av: Emelie

Frida

Jag vet att dom har de bra nu, tänker för mycke på mig själv bara =)



Mix

De är helt klart en deal!! Tillslut även pensionärer som klatar sunt i stallet med sina rullatorer i olika färger =)

2008-07-19 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0