Jag lyckades!

Jag lyckades! Jag gick upp innan 7 idag, trött som en sengångare som precis sprungit ett maraton, men jag har gått upp! Har slängt i en massa tvätt i maskinen och nu är de dax för frukost. Förhoppningsvis så blir jag lite piggare av de. Man kunde ju tro att efter att bara ha sovit två tre timmar igår att jag var trött när jag kom hem från jobbet. Tok häller. Satt uppe hela natten och kollade på hotell och sånt i Göteborg. Kunde inte gå och lägga mig förrän jag kollat klart, ännu en tvångstanke kanske.. =)
Så på mina tre timmar lägger jag till fyra. Nu ska jag fan kunna sova inatt hoppas jag!


Alla barnen i familjen Wallin, en skolanvslutning för många många år sedan.
Tyckte vi va så söta så var tvungen att lägga upp den å få mig själv på lite bättre humör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0