Nej nu jävlar

Nu får jag ju ge mig. De slog mig idag, kanske va krocken med Sara som gjorde de. Haha, vikken jävla smäll de blev, får nog en varsin fin bula.
Hursomhelst, vad håller jag på med? Som att jag bli så mycke gladare av att hålla på som jag gör? Näe verkligen verkligen inte.
Ta dig i kragen för fan och se till att vara glad och njut!
Semestern är snart här och då ska jag se till att bara ha de så jävla roligt, varenda dag! Jag har verkligen världens bästa vänner, och utan dom så hade jag inte kunnat tagit mig igenom allt. De är dax att komma tillbaka till den Emelie som jag var förr.
Jag ska må bra nu, på riktigt, inte dra mig själv längre och längre ner i skiten för att jag tror att jag inte förtjänar bättre.

Klart som fan att jag förtjänar bättre! Jag förtjänar de bästa! De har vilket fall Frida sagt =)

Kommentarer
Postat av: Fridan

De e klart du förtjänar de bästa gumman! =) Du e ju bäst, så då ska du ha det bästa!

Pussss

2008-07-24 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0