Nu ingen

Haha, de är nog bara jag som lyckas. Skulle ju tvätta imorse var de ju tänkt, men jag var nog tröttare än vad jag insåg. För jag somnade om igen.. Men tror att de är ledigt hela dagen, så kan ju slänga in någon tvätt ikväll istället. För nu tänkte jag packa mig en picknick, bädda ner filten och damma av någon bok, för att sedan gå och lägga mig i stadsparken, som en annan student, och njuta! Galet fint väder ute och jag är ledig, otroligt men sant! Har nu bara 9 av 10 dagar kvar att jobba innan min semester.

England is coming to Sweden next week. That will be fun! Maybe I can travel to Sala and meet them, or, they take a trip to Uppsala, mutch better =) Now, I just have to practice my bad english, or I can get really drunk instead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0