Så här är de

Sir Isaac Newton var oskuld ända in i döden

Har tänkt på en sak. Mina "krav" på min pefekta gosse är nog rätt många.
Han ska kunna spela gitarr, vara grym på att spela gitarr! Han ska kunna laga mat, eftersom att jag är så kass på de, skadar absolut inte om han till å med är kock. Han måste älska att åka skidor, utför, hur heta var inte puckelpojkarna under VM i Åre i vintras!? Dialekt, finns de nå charmigare? Skägg, ooh, behöver inte säga mer än så. Tatuering, nån stor riktigt snygg med många detaljer. Percing säger ja inte nej till. Han måste kunna dansa! Nice! Så, vart finns du?
Haha, inte så konstigt att jag aldrig vart på en dejt =)

Undersökningar visar att ju större en mans tesiklar är, desto större är risken att han kommer att vara otrogen.
Så små testiklar är ett krav med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0