Så tyst o tomt

Då va man hemma från jobbet då. De är ju nu som man ska ha någon som man bara kan få prata av sig lite med. Jag är så pratglad när ja har jobbat. Så mycke som måste få komma ut. Men ingen som kan lyssa. De va tider då när jag bodde med Glenn, stackarn fick stå ut med mitt eviga kvitter, oavsett vad klockan va. Sen när jag väl fått liv i honom så somnade jag. Haha, vikket ego man är.
Är vilket fall på sjukt bra humör idag! Går bara runt och ler, trots att de är världens finaste väder ute och jag måste jobba inne, trots att restaurangen ser förjävlig ut, trots att miljoner varor är slut (som vanligt), trots att jag ska jobba natt hela löningshelgen.
Annelie frågade mig varför jag såg så glad ut, tror att de kan ha med att göra att jag snart har semester. Diana den jävlen fick ju sin idag.. Sköönt! Själv så har man ju mer än 60 timmar kvar att jobba innan semestern tar fart, men ändå! De är bara åtta jobbdagar kvar! =)

Bara för att man alltid är så sjukt snygg och glad på festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0