Tillbaka till verkligheten

De är rätt kul å jobba nätter, tiden går jätte fort och gästerna mycke trevligare, drygare men trevligare. Men då var de väl dax att vända tillbaka dygnet igen. De är de här som är de värsta. Har sovit i två timmar nu. Tror att de måste räcka så. Annars så kommer jag aldrig kunna sova när jag kommer hem från jobbet ikväll. Inte häller orka gå upp när klockan ringer imorronbitti, borde försöka gå upp vid 7-8 snåret imorron, trots att de är min sista lediga dag innan semestern. Men måste som sagt pina mig själv för på tisdag så står klockan på 05, för då är de dax att jobba öppning. Att ställa om från att somna runt 6-6.30 på mornarna till att gå upp klockan fem är inte de lättaste på bara en dag ledigt. Då blir de inte så mycke sömn nu helt enkelt, behöver den mer sen.

Ooh, jag vill inte göra annat än att bara kunna lägga mig i sängen och slippa ställa den där jävla klockan. Bara sova tills jag vaknar av mig själv, utvilad och nöjd. Hultan var nog senast som jag fick sova tills jag vaknade av mig själv. Visst sov man väl inte toppen då häller direkt eftersom att de va så sjukt kallt. Men när man vaknade var man utvilad, nöjd och redo för nya tag =)

Nej nu är de dax att hitta på någonting att underhålla sig med så att jag inte somnar.. De är inte långt ifrån nu..

Till pissmannen:
Det är den stora vita porslinstolen med lock på som man ska pissa i, inte den lilla grå i plast. Den slänger man sopor i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0