En vistelse i Heby

Efter att ha lagt mig tillrätta i hängmattan ingen så blev ögonlocken tyngre och tyngre.. Efter att ha kämpat emot ett tag inser jag att de verkar ju dumt, jävligt dumt till o med. Har ju knappt sovit något och jag ska jobba hela natten, så varför envisas med att vara vaken. Så jag bäddar ner mig, blundar och somnar nästan på engång. Sköönt!

Drömmer en sån konstig drömm. De var jag, Frida och Lisa som var huvudpersonerna, sen va de en massa massa flera. Träffade till o med Matte o Chrille Hansson, haha de va flera år sedan ja träffade dom på riktigt. De va vilket fall röj i Heby-parken, av alla ställen. Såg dock inte ut som Heby-parken, mycket större och i princip bara en massa Uppsalabor, men man visste att de va där man va. Där rockade vi vilket fall loss som vi alltid brukar! =)

Lite senare i drömmen så springer jag runt å ska snacka med en massa folk så jag mest irrar runt. Frida vet jag inte vart hon håller hus och Lisa sätter sig ner brevid någon vi känner, kommer inte ihåg vem, som barar sitter där och väntar på något. Jag fortsätter att irra runt och ska tillslut lämna parken, men går någon konstig bakväg och kommer ut vid kyrkan i Heby. Nu är Frida med igen, men Lisa är borta och vi inser att vi glömt henne kvar i parken. Hon hittar ju inte alls i Heby så hon ringer mig och är låter inte så jätte glad. Säger till henne att jag är utanför och att hon ska gå ut, lögnare där.. =)
Så nu måste jag skynda mig tillbaka innan hon inser att jag inte är där, men Frida måste gå och duscha och byta kläder. Så vi tänkte att vi bara ska frächa upp oss lite sen kan ja ta cykeln och hämta upp Lisa. Sagt och gjort så drar vi hem till någon Uppsalabo och duschar.

Vaknar av att mobilen ringer, de är Lisa. Hinner tänka, "fan fan fan, jag somnade, men varför ringer hon inte förrän nu?" Är såå nära att svara "förlåt förlåt, men jag somnade visst efter de att jag duschat". Haha, hon hade nog fått sig ett gott skratt och undrat vad för allvarliga fel Emelie lider av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0