Svett & tårar

Hett, hett, hett. Galet varmt idag. Glassade i parken och om de va svettigt! Nästan så att ån såg inbjudande ut, då hajjar ni hur svettigt de var. Låg där på min filt i några timmar och löste sudoku, lyssnade på musik, spanade på folk, tuggade på ett äpple och löste lite mer sudoku. En skön ledig dag, verkligen ledig!


Sen ringde Frida efter att hon jobbat ett mördarpass på hela 1½ timme!! ;) Och tyckte att vi skulle bada, jag som ligger där svettig o jävla på min filt är inte den som tackar nej till de! Men tyvärr så va de någon annan som gjorde de så jag fick väl hitta på nått annat..
Efter att ha gått hem å svalkat mig lite innomhus ett tag så tänkte jag att jag måste ut och njuta av solen en sista gång innan sen försvinner för dagen. Så jag tänkte att jag tar mig en promenad, men vart ska jag gå. Så mycke lättare att ha ett mål. Så jag tänkte jag går till ica väst, och de gjorde jag. Väl på ica väst så vart jag ju tvungen att köpa nått nu när jag gått hela vägen dit, så de blev en festis, Guanabana/Pineapple så klart! Sen var de bara att knalla hem.
Mötte en snubbe som kommer cyklandes. Han släppte styret, lutade sig tillbaka och gapade jätte jätte stort. De var inte en gäspning. När han kom närmare och såg att jag såg honom, stängde han munnen och tog styret igen. Såg då att de var en gammal kaffe stammis, stor svart kaffe har jag för mig.. Ajja. Karin tyckte vilketfall att han hade mysiga kinder, pratade jämt om dom när han vart där. Haha! Ni anar inte hur mycke vi spanar o flirtar när vi jobbar, vad ska man annars göra för att hålla humöret uppe?

Jag slutar aldrig fashineras av denna byggnad, varje gång jag går förbi måste jag stanna och fashineras.
Tvångstanke? Ja, jag har flera =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0