De senaste dagarna

Torsdag:
Min sista dag på McDonalds. De va en rätt så seg dag, och med tanke på att jag va vaken hela natten i sthlm så var man rätt så små trött. Men dagen var ju inte riktigt över när ja stämplade ut för sista gången. Tok häller! Eftersom vi hade Alicepalice över i Sverige denna helg, så fick hon bestämma hur hon ville spendera den. Alice hade bokat in fest i Sala denna kväll. Så vi drog dit för att liva upp torsdags ölen lite, och skulle tro att vi lyckades riktigt bra med de. Nåra vändor Roxanne, möjligtvis kanske en för mycke. Musical chairs aka hela havet stormar blev ju en hitt. Vänd-tia på de, tror aldrig jag har haft sån tur i kortspel någonsin. Eller så bestod kortleken enbart av kläddakort, tior, ess och tvåor. Undra om de kan vara alla dessa förluster som fick Josef att komma på ett sånt bra kortspel, eller vad man nu ska kalla de. Vad döper vi de till?
Slut på denna dag.

Fredag:
Tog väl ett tag för oss alla att vakna, förrutom för Frida kanske som inte vet vad bakfylla är. Men de va nog ändå mest synd om henne. Eftersom att hon skulle upp till dagis och fick kanske sova en halvtimme. Men hon är bäst som går dit och jag är stolt över henne!!
Hursom helst så är de ju fredag och Alice måste få uppleva Uppsalas uteliv. Gick väldigt väldigt segt för oss till en början. Men tillslut så kom vi iväg till Bj och kvällen började på riktigt! De blev ännu en lyckad kväll och tror att Alice börjar gilla Sverige mer och mer. Och all denna snö gjorde ju besöket ännu mer lyckat!
Väl tillbaka oss Frida igen blev de självklart efterfest då Julle vart iväg och hämtat Jimi i sthlm. Så ännu en sen kväll.
Slut på denna dag.

Lördag:
Vi hade ingen aning om hur många som skulle komma, vilka som skulle kunna dyka upp och vilka som inte skulle göra de. Men hursom helst tyckte jag att festen blev riktigt lyckad och hoppas att dom som kom tyckte de med! Självklart blev de lite leka i snön med, okej kanske ganska mycke.
Tack till alla som kom och gjorde kvällen oförglömlig! Beroende på hur mycke alkohol man fick i sig kanske, Calleponken såg ju ut att sova gott.



På onsdag bär de av till England igen för en liten tripp. De har blivit lite ändrade planer nu, så jag försvinner inte denna gång. Jag kommer komma hem igen.. Allt har blivit helt upp o ner.. Vi som hade så mycke planerat. Hur blir julen nu..? Jag är bara en människa. Kan bara vara på ett ställe. Men vill vara på två.. De va mycke lättare när jag bara kunde vara på ett ställe... Nu måste jag välja, och de är inte långt kvar alls... Och jag vet inte alls.. Ena stunden har jag bestämt mig och i den andra har jag ändrat mig igen...

Kommentarer
Postat av: Joel Julle Karlsson

he he he . kanske kan kalla Josefs spel "Drick upp Emelie drick upp" eller bara "Sup-dig-full-poker" :)

2008-11-25 @ 18:56:01
URL: http://julle-zone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0