Hejhej!

Här kan man tro att de inte händer nått i mitt liv för tillfället. Så stilla och tyst som de är här är inte riktigt vad verkligheten säger.
När jag vaknade i morse kände jag mig sjukt stressad. Hur ska jag hinna med allt. Känns som att de är så mycke att göra så jag vet inte i vilket hörn jag ska börja, och de är lätt att hitta ett hörn på en cirkel. Men nu har jag vilket fall skickat iväg en massa mejl, bla till Sherlockhomes4u med lite pappers grejer som dom behövde. Tror allt är med och nu är de bara att hålla tummarna att jag får flytta in 27 november som planerat.

Kan även meddela er alla att jag bara har 7 pass kvar, sen är de slut på min McDonald's karriär, FOREVER!! Efter denna vecka är de bara 2 pass kvar, 2 Pass!! Känns jätte jätte konstigt och overkligt. Hur konstigt kommer de inte kännas när jag stämplar ut för sista gången den 20 november, då jag lämnar restaurangen och aldrig mer kommer stämpla in igen.. Trots att de är den bästa känslan ever så känns de så långt borta.


Vad har jag gett mig in på..? Kommer jag verkligen klara av de här..

Kommentarer
Postat av: EvE

Du inte bara kommer klara av det, du kommer Kick Ass! Puss på dig!

2008-11-10 @ 19:43:39
Postat av: Emelie

Tack Älskling! :D

2008-11-11 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0