Ledig fredag

Då har man fått en ledig fredag. Ska man göra denna dag då. Har några paket kvar att skicka iväg så de ska jag göra. Sen måste jag gå till 3 och höra om dom har någon smart lösning på hur jag ska göra med min telefon när jag flyttar till England.

Har klurat hela morronen på om jag ska åka till Heby idag eller vara kvar i Uppsala. Vart jag än drar så blir de en kväll för mig själv, frågan är bara vart jag helst vill spendera den.
Och detta väder får en att vara lite extra seg när de gäller att sätta igång.. Lediga regndagar är nog bland dom segaste, men de är väl bara att vänja sig med de =) Hursom helst så slapp jag göra beslutet själv, eller typ. Så de är väl dax att rycka upp sig nu och pallra sig iväg. Tiden har bara rusat iväg denna morron, vill inte komma till heby allt för sent för då blir verkligen hela dagen super seg.



Ja då har man bara tre pass kvar på donken, en lördag, en tisdag och en torsdag och självklart har jag inte jobbat min sista stängning än. Kan vilket fall glädja mig åt att mitt sista pass inte är en stänging... Kollade lite tillbaka på mina scheman, senast jag hade en öppningsvecka, eller vilket fall öppning fler än en dag i rad, var i Juli. Efter de så har jag haft en till öppning, EN enda! Som då va i September.. Herregud, är de så de ska vara? Eller så va de en plan som dom hade, vet mycke väl att de existerar såna planer för att bli av med folk innom McDonald's. Vi sätter Emelie på alla stängningar så slipper vi se henne så mycke och hon kommer bli så less att hon säger upp sig. Klart! De är den lätta lösningen. De är ju grymt mycke lättare att få någon omottiverad än mottiverad.
Hela de där företaget är bara skit, de är verkligen en stor sekt och om man inte blir hjärntvättad blir man utslängd, eller plågad tills man inte står ut längre. Kanske överdriver lite.. Men tack för hjälpen att fly från fanskapet!

Kommentarer
Postat av: Fridan

Mcdonalds o deras planer!!

Usch o fyyy! Man tycker ju att de borde finnas lite rättvisa ändå, men inte då.

2008-11-16 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0