Snö, snö, snööööö!!

Jag och Frida va väl dom enda som vågade sig ut i ovädret igår, frivilligt. Men nu när snön ändå har kommit och i sådana mängder kan man ju omöjligt bara låta den ligga där orörd. Vi blev som små barn igen, som man alltid blir när de är dax att bege sig ut i snön. Kan hända att folk kollade lite konstigt på oss, men de struntade vi i för vi skulle leka!


Titta, en ängel!


Massa, massa snööö!


Wwiiieee!!


Lycka!!


Nån ramlade visst..


Hihi!


Nån flyger..


Och försvinner..


Hihihi!


Jag vill med!


Försvinna


Du sitter väl inte fast?


Som små barn igen..


Hur kan man inte bli!! :D




Rev upp min stickning igår, haha, de tog ju lite tid. Nu har jag börjat om från början igen. Men har redan rivit upp den 4 ggr. Gör ju bara fel hela tiden. Måste nog riva upp den igen nu. Tur att jag inte hinner komma så långt innan jag gör fel vilket fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0