Är man gammal nu?

Nu sitter jag här och lyssnar på jullåtar, haha lite vääl tidigt kanske, men de är rätt så mysigt och man blir glad! Sitter även och handsyr ihop en tröja som gått lite sönder samtdigt som jag har en maskin tvätt igång där nere i tvättstugan. Några vuxenpoäng på de vilket fall.
Hela rummet är nu en enda röra, försökte städa undan lite igår, men inte så lätt när man ändå bara röjjer fram allt igen inför flytten.. Men nu börjar de bli en labyrint av kartonger istället för grejjer, och de är bra, eller bättre.

Funderar på att ta hål i öronen. De är väl ändå på tiden nu! Sen vill jag sååå gärna ta hål i läppen.. Har jag velat i jag vet inte hur många år.. Men så länge jag har jobbat på McDonald's så har jag ju inte kunnat gjort de.. Bara ett litet hål.. De är ju ingen tauering vilket fall =) Men måste börja med öronen hur som helst, sen får man se om de blir någe mer..

Sen vill jag ha en ny hårfön! Min lilla lila är inte så jätte jätte bra.. Visst den fungerar, men de är knappt nu för de är glapp i sladden.. Inte så bra alls..
Och ett paraply skulle jag nog behöva, med tanke på att jag inte har något..
Haha, som en liten mini önskelista.

Kommentarer
Postat av: Fridan

Emelie. du e super gammal!! :p

Inte kan man lyssna pa julmusik nu?

2008-10-07 @ 15:26:11
Postat av: EvE

Do the lip! Jag längtade och väntade tills jag hade slutat som ungdomsledare innan jag tog mitt hål där. Ångrar mig inte en sekund!

2008-10-07 @ 20:41:54
Postat av: Elin

vuxenpoäng? snarare tantpoäng... =)

2008-10-10 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0