Borta bra men hemma bäst.

Inatt kommer jag få sova i Min säng igen. Kommer sova som en prinsessa. Men sen så är jag ju en prinsessa så de är ju inte mer än rätt. Bor som en prinsessa med nu med en mor som lagar massa med god mat och en far som fixar varmvatten =)

Jag tror att jag är färdig packad nu.. Nästan så.. Har ju lite tid imorron och kolla så att allt är med. Men passet är hittat och pengarna växlade, imorron bär de av till England, London here I come!!

Försökte mig på att rensa min dator lite, mycket behövligt. Men nu bara krånglar de en massa och de går inte att ta bort nått eller avinstallera program.. Fattar mig inte på den här tekniken när den inte riktigt vill fungera fast man gör rätt.. Okej jag gör säkert fel annars skulle de ju gå, men enligt mig så gör jag ju rätt och de fungerar inte... Måste formatera.. Men vill spara en del saker jag har på datorn innan dess, bara att jag har för lite minne för att kunna bränna ut på skiva.. Hmm.. Haha! Går bra för mig, som alltid.. Glennish! I need your help!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0