Bostadslös

Då kommer man snart att ha packat ner sitt liv i kartonger och ställa undan för att inte veta när man kommer öppna dom på nytt igen. Känns skönt, såå sköönt!! Frågan är ju då bara hur man adressändrar när man inte har någon adress längre.. Hmm.. Vart tar posten vägen när man inte har någon adress längre..

Just nu håller mamma på och gör ugnspannkaka! Ooh så gott de ska bli! De var verkligen jätte jätte länge sedan. Än en gång, skönt att få vara för sig själv för en liten stund, skönt att komma bort från Uppsala och de där jävla jobbet. Underbart!

Har degat en massa idag och spanat in idol repriser nästan hela dagen. Hejja Lars!!
På onsdag börjar Bonde söker fru också! Unda hur ja jobbar då.. Stänga vore ju mest troligt.. Men jag ska faktist inte stänga imorron! Jag vet, jag är lite chockad själv!

Sen är ju inte livet bara en enda dans på rosor. De är de fler än jag som vet. Även fast jag har mycket spännande saker som händer framöver, som jag är såå glad över. Kan inte vänta tills jag äntligen får flytta!  Helgen har inte bara vart skön och slapp med massa skratt. Har även fått ett tungt besked som än är lite svårt att ta in. Vad händer nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0