Flyttpackning

Nu så har jag sorterat mina käder. Två kartonger blev de.. Fast då har jag ju iof lite tvätt som måste tvättas med.. Men jag har lämnat lite plats i prio 1 kartongen =) Svårt att veta vad man vill ha med sig först.. Vill ju helst ha med allt på samma gång. Men nu går inte de så de är bara att prioritera, tror att jag har lyckats med de nu.

Då var ju klädfrågan nästan klar. Då är de bara alla saker.. Även om ja inte tar med mig de så vill man ju inte slänga bort allt häller. Har sex kartonger kvar att fylla och byrån är redan tömd.. Svårt att packa.. Man vill ju lägga allt i någon slags ordning.. Köksaker för sig och böcker/filmer/skivor för sig o.s.v. Men vissa saker vill man ju ha med sig och andra får man lägga undan för ett tag..

Vad är de viktigaste. Vad ska jag ta med mig första vändan. Kan ju inte fylla väskan med enbart kläder..
Finns vilket fall möblerade hus att hyra, och de är bra då man inte kan ta med sig sängen i handbagaget =)

Lär väl se till och njuta den här helgen nu då, jobbar ju inte stängning, och jag öppnar till och med på sönda! Wow, den ni! Fast tro inte att de håller i sig så länge.. Har bara ett pass till som inte är stängning denna månad, första passet på min 7 dagars.. Jag har nog Världens bästa schema!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0