Gonatt då?

Ja då har man i princip nyss kommit hem från jobbet.. Tycker de är riktigt roligt att jobba natt faktiskt, de händer lite andra saker, inte samma tråkiga jobbiga sura och gnällande gäster. Dom här gästerna är fulla och glada, för de mesta. Vilket fall väldigt pratsamma och kanske tycker att dom är ganska så mycke roligare än dom egentligen är. Dom kan ju iof börja bråka och slåss emellanåt, men de hör bara till spänningen som gör de lite roligare att jobba natt.

Så vad hände denna natt då? Inte så jätte mycke.. Men de blev ett bråk vilket fall! Två tjejer som helt plötsligt började skrika åt en kille att han skulle sluta prata med dom. Blev bara värre och värre, så dom började slå på honom och skrika ännu mera, nått med jävla svenne skit och en massa sånt. Sen efter att en av tjejerna ramlat (hahaha) när hon sparkat honom på benet, och tjej nr 2 hjälpt henne upp, springer dom därifrån. Alla står och tittar efter dom, tittar på varandra, tittar på killen, och undrar va Fan va de som hände egentligen? Tror igen fattade, inte äns killen. Hörde inte honom säga ett ljud under hela fajten. Dom där tjejerna skämde ut sig rätt så ordentligt, fast jag tror inte att dom fattade de själva.

Ja de va nattens action. Inga poliser, krossade fönster (men nära) eller kastande barstolar denna natten, men de är ju en lördag med!

Sova nu eller? Är ju så sjukt pigg och snart börjar Uppsala vakna igen.. De är de som är nackdelen med att stänga. Man sover så sjukt dåligt och man mår inte bra alls med denna dygnsrytm.. Usch usch, undra hur jag kommer må nästa vecka efter min 7 dagars med helgnatt.. Skönt att jag blir ledig en hel vecka efter de..!!

Nej ja tror nästan att jag ska bege mig ut och springa eller nått, nu när träningsvärken har lugnat sig lite och jag kan äntligen röra mig som folk =)

Gomorron Sverige!
Gonatt Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0