Haha, ja vad säger man..!

Dagar som denna får en verkligen att tänka, "Hur ska jag kunna leva utan detta jobb?". Omöjligt!
Nej men de har vart en rätt så händelserik dag, eller fattig, beror ju på hur man ser på de. Händelserik då vi hade rätt mycke gäster, eller långsam kassapersonal, går att diskutera =)
Händelsefattig då lite varor tog slut.. Så runt 15 kunde vi inte servera varken McChicken, Chicken wrap, Hotwings, QP eller McFeast. Va vi glada? Vi i köket hade ju inte så mycke o göra under den tiden tills dess att varor kom.

Imorron har jag en dag ledig, ska man göra på den då? Packa lite till kanske, sen måste ja till banken igen.. Min dosa har blivit knäpp, igen..

Nej nu ska jag ut på promenad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0