Ledig..

Vaknade vid 9 imorse med värdens magknip.. Usch trodde verkigen att jag skulle spy.. Men jag somnade om och nästa gång jag vaknade så var de borta! Skönt!
Nått som va mindre skönt va ju att de regnade ute när jag vaknade för andra gången, gjorde de säkert första också men de minns ja inte.. =) Jag som hade hoppats på en lika härlig morron som dagen innan, men man kan väl inte få allt som man vill ha de antar ja.

Så vad har ja gjort med denna dagen då? Ingenting. Har verkligen inte gjort någonting! Ska försöka få lite ordning på mina kartonger. Just nu är allt bara uppdelat, vad ska med, vad ska inte med men sparas, vad ska säljas, vad ska slängas. Har påbörjat i på tok för många hörn på samma gång.. Rörigt? Bara början..

Nu har de ju vilket fall slutat regna för dagen hoppas ja. Så de får bli en kvällspromenad istället för en morronpromenad =) Trist att gå själv bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0