Men åååh..

Kan de inte bara sluta regna nu.. Bara för ett tag så jag kan gå ut. Blir så rastlös av att sitta och vänta.. De låter som att de börjar minska på regnet vilket fall. Men så mycke till sol blir de nog inte idag. Jag och Frida som har så mycke att fira idag! Men jag och Henry har de mysigt vilket fall, kallt och ruggit då är de rätt skönt att bara ligga i sängen för en stund. Är ju ändå ledig idag så meningen är väl att man ska sega lite mer än vanligt. Egentligen så borde jag ju sova så länge som möjligt med tanke på att jag ska jobba natt i helgen. Men bara ligga och vrida och vända på sig i sängen känns ju lite ovärt. Kommer ändå inte somna tidigt ikväll sen så de löser sig så småning om.

Snart beger jag mig ut fast de regnar.. De här går ju inte! =) Får gå in på SMHI och se vad dom säger om vädret idag, fast dom kan man ju inte riktigt lita på häller, men man kan ju få ett humm om hur de skulle kunna bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0