Nu igen då

Ja de va de dax att jobba natt igen då. Löningshelg. Hände väl lite lagom mycke och jag vet inte hur vi ska klara oss på bara 4 pers imorron.. De återstår att se helt enkelt..

Fick nog den skummaste beställningen som jag fått någonsin ikväll.. Haha! En liten skum pojke, eller han va väl över 18 säkert.. Jag hälsar på honom och då börjar han rappa nått om double-cheese burgare, och de tog nog aldrig slut. Hörde inte alls vad han sa, eller rappade, för jag va sjukt trött och han rappade på engelska och tok fort. Tillslut så tog de slut och han frågade, Did you get it?. Ja vet inte om han snackade engelska eller svenska egentligen men jag svarade, fortfarade lite chockad och smått förvirrad, Only the double-cheese. En djup suck samtidigt som han säger nått, minns inte vad. Och sen går han. Utan någonting alls. Måste ha förlorat ett vad eller nått.. Men de va lite udda, och sånt gör ens dag lite bättre.

Sen vart jag erbjuden jobb med, eller en fika och diskutera framtiden. Tror faktiskt snubben var seriös med för han har erbjudit mig jobb förrut, eller velat prata jobb med mig, men då i lite nyktrare tillstånd.

Nu ska jag kolla på Camp Rock och falla in i min skönhetssömn för nån timme innan nästa dag börjar.

Kommentarer
Postat av: Julle

kan det ha varit denna beställning du fick ??

http://www.youtube.com/watch?v=xhlUVyDBusg



ett klipp som snurrat på youtube länge..

2008-10-25 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0