Nu så börjar de lätta lite

Idag har jag packat och packat, inte gjort nått annat. Gick upp 8.30 för då kunde ja inte sova längre.. Sen har jag packat och packat och ändrat om och pysslat en massa.. Sop-påse högen växer och växer och de känns som att de aldrig tar slut.. Jag vill se ljuset på denna långa tunnel nu och snart lär jag ju göra de..

Satt och kollade runt på en massa jobb i Manchester igår och kollade en gång för alla vad man behöver göra för att kunna flytta till England och jobba. Vad för papper man behöver och vad för tillstånd man måste söka. De finns nått bra med de här EU vilket fall, för man behöver inga papper eller sånt alls, de blir som att byta stad i Sverige. Om de hela verkligen är bra eller dåligt går ju att diskutera men de gör de hela mycke mycke lättare och minde komplicerat för mig.

Nej nu ska jag packa ner lite till, en slutspurt innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0